اس ام اس های مخصوص سکوت


« اس ام اس های زیبا ، عاشقانه و غمگین در مورد سکوت »

سکوت پشت گوشی از سنگین ترین سکوت هاست

نه از دست ها کاری ساخته است ، نه از چشم ها

« اس ام اس های زیبا ، عاشقانه و غمگین در مورد سکوت »

سکوت گورستان را می شنوی عزیز؟

دنیا ارزش دل شکستن ندارد که ندارد

« اس ام اس های زیبا ، عاشقانه و غمگین در مورد سکوت »

سکوت می کنم
به احترام آن همه حرف که در دلم مرد

« اس ام اس های زیبا ، عاشقانه و غمگین در مورد سکوت »

گاه سکوت معجزه می کند

و تو می آموزی که همیشه بودن در فریادنیست

« اس ام اس های زیبا ، عاشقانه و غمگین در مورد سکوت »

همه اخطار ها زنگ ندارند عزیز

گاهی هم سکوت آخرین اخطار است

« اس ام اس های زیبا ، عاشقانه و غمگین در مورد سکوت »

گاهی باید سکوت کرد

خدا خود پاسخ خواهد داد

« اس ام اس های زیبا ، عاشقانه و غمگین در مورد سکوت »

چقدر حرف هست و من فقط سکوت میکنم

آمدنت را سکوت کردم

داشتنت را سکوت کردم

رفتنت را سکوت کردم

انتظار بازگشتت را هم

حالا نوبت توست

باید در سکوت به تماشا بنشینی

« اس ام اس های زیبا ، عاشقانه و غمگین در مورد سکوت »

گاهی نه گریه آرامت می کند و نه خنده

نه فریاد آرامت می کند و نه سکوت

آنجاست که با چشم های خیس رو به آسمان میکنی

و می گویی خدایا تنها تو را دارم

« اس ام اس های زیبا ، عاشقانه و غمگین در مورد سکوت »

سکوت از نداشتن نیست از بزرگواری است

برای همین هیچ وقت صدای خدا را نخواهی شنید

« اس ام اس های زیبا ، عاشقانه و غمگین در مورد سکوت »

دردی که انسان را به سکوت وا می دارد

بسیار سنگین تر از دردیست که

انسان را به فریاد وا می دارد و

انسان ها فقط به فریاد هم میرسند ، نه به سکوت هم

« اس ام اس های زیبا ، عاشقانه و غمگین در مورد سکوت »

فقط و فقط سکوت میکنم

یک لحظه سکوت کرد و حرفش را خورد

بغضی ، نفس و گلوی او را آزرد!

می خواست که عشق را نمایان نکند

اشک آمد و باز آبرویش را با خود برد

« اس ام اس های زیبا ، عاشقانه و غمگین در مورد سکوت »

سرنوشتم چیز دیگر را روایت می کند

بی تعارف این دلم خیلی هوایت می کند

قلب من با هر صدا با هر تپش با هر سکوت

غرق در خون یک نفس دارد دعایت می کند

« اس ام اس های زیبا ، عاشقانه و غمگین در مورد سکوت »

امشب بجای شعر سکوت می نویسم

می خواهی بخوانی

نگاهم کن

« اس ام اس های زیبا ، عاشقانه و غمگین در مورد سکوت »

به مردی که زبان سکوت زن را بفهمد

باید گفت خدا قوت

« اس ام اس های زیبا ، عاشقانه و غمگین در مورد سکوت »

همه هستند و سخن میگویند

اما شاید عشق کوله بار آن پیرمرد تنهاست

که طلوع را تا غروب سکوت می کند

« اس ام اس های زیبا ، عاشقانه و غمگین در مورد سکوت »

در سکوت شب من ، ناگهان حادثه ای

ناگهان وسوسه ای تلخ گذشت

من تو را کم داشتم

در سکوت شب من ، آسمان حرفی زد

و غزل شعری شد در سکوت شب من

برق چشمان تو پیغام نداشت

چه سرابی دارم که امیدم به نگاهت سال ها یخ زده است