اس ام اس روز درختکاری


من به تنهایی 22 کیلوگرم گاز دی اکسید کربن را در یکسال جذب میکنم؛

تنها و همه آن چیزی که از شما می خواهم آن است که :

" اجازه دهید  زنده بمانم "

 دوستدار شما  درخت

روز درختکاری مبارک

 

اس ام اس روز درختکاری, روز درختکاری


اس ام اس روز درختکاری

 

هیچ درختی تناور نمی گردد مگر آنکه بادهای بسیار بر وی بوزد چرا که با هر پیچ و تابی که بر اثر وزش باد بر پیکر درخت پدیدار می شود ریشه هایش عمیق تر و قوی تر می گردد . درختی که در دره ای آفتابی رشد کرده باشد نحیف و شکننده است.

روز درختکاری مبارک

 

اس ام اس روز درختکاری, روز درختکاری


روز درختکاری

 

وقتی درختی کاشتی، مقداری از برگ هاشو در دست بگیر و بگو: خدایا! این درخت کاری رو برای ما مبارک کن و در آن، سلامت و نعمت رو برای ما روزی قرار بده

روز درختکاری مبارک

 

اس ام اس روز درختکاری, روز درختکاری


شعار روز درختکاری

 

ای درخت

کودکی از دست آفتاب

زیر پایت نشست

پرنده ای روی شاخه ات

آوازی خوش خواند

ولی تو . . .

روز درختکاری مبارک

 

اس ام اس روز درختکاری, روز درختکاری


متن زیبای روز درختکاری

 

درخت ها که مثل پرنده ها نیستند که وقتی جنگل آتش گرفت کوچ کنند !

درخت ها می مانند اما نمی توانند جنگل را نجات دهند . . .

مثل من که می مانم اما نمی توانم تو را نجات دهم !

مرا ببخش محبوب من که پرنده نیستم !

روز درختکاری مبارک

 

اس ام اس روز درختکاری, روز درختکاری


شعر روز درختکاری

 

سیاه پوشیده بود ، به جنگل آمد .. استوار بود و تنومند !

مرا انتخاب کرد

دستی به تنه ام کشید ، تبرش را در آورد و شروع به زدن کرد ،  محکم و محکم تر

به خود میبالیدم ، دیگر نمی خواستم درخت باشم ، آینده ی خوبی در انتظارم بود

سوزش تبر هایش بیشتر می شد

که ناگهان چشمش به درخت دیگری افتاد ، او تنومند تر از من بود

مرا بی رحمانه رها کرد با زخم هایم ، او را برد ...

و من ماندم با زخمهایی که به من زده بود

و من نه دیگر درخت بودم ، و نه  میتوانستم تخته سیاه مدرسه ای باشم

 

اس ام اس روز درختکاری, روز درختکاری


اس ام اس درختکاری

 

درخت ، هویت پنجره هاست

جوانه ، شعر درخت است

و غنچه ، معنی عشق . . .

روز درختکاری مبارک

 

اس ام اس روز درختکاری, روز درختکاری


پیامک روز درختکاری

 

گفتند : از درخت سخن گفتن در روزگار آتش و آهن ، جنایتی است !

اما من از درخت سخن گفتم زیرا که هر درخت به چشم من آیتی است از معجزه ی که آدمی اش نام کرده اند . . .

روز درختکاری مبارک

 

اس ام اس روز درختکاری, روز درختکاری


اس ام اس 15 اسفند

 

امام صادق (ع)‌:

شش چیز پس از مرگ مؤمن به وی رسد: فرزندی که برای او آمرزش‌خواهی کند و قرآنی که از او بماند (قرائت شود) و نهالی که بکارد، چاهی که حفر کند و صدقه جاریه و سنت و روش پسندیده‌ای که پس از وی بدان عمل شود.

روز درختکاری مبارک

 

اس ام اس روز درختکاری, روز درختکاری


روز درختکاری چه روزی است

 

برگ درختان سبز در نظر هوشیار

هر ورقش دفتری است معرفت کردگار

روز درختکاری مبارک

 

اس ام اس روز درختکاری, روز درختکاری


اس ام اس روز درختکاری

 

با درختی سبز گردد این زمین

شــــادی گل آورد ایــن نازنین

خوش بکاریم هردرحتی یادگار

با درختـــــی زندگی زیبا وزین .

روز درختکاری را گرامی می داریم

 

اس ام اس روز درختکاری, روز درختکاری


شعار روز درختکاری

 

درخت را با قلب میکارند نه با دست !

برای همه قلبی آرزو می کنم …

پانزدهم اسفند ماه ، روز هدیه ی درخت به زمینِ پیر مبارک باد

دستهای قلب و روحتان پر عشق باد

 

اس ام اس روز درختکاری, روز درختکاری


متن زیبای روز درختکاری

 

زیباتر از درخت در اسفند ماه چیست ؟

بیداری شکفته پس از شوکران مرگ

زیباتر از درخت در اسفند ماه چیست ؟

زیر درفش صاعقه و تیشه ی تگرگ

زیباتر از درخت در اسفند ماه چیست ؟

عریانی و رهایی و تصویر بار و برگ ..

روز درختکاری مبارک