اس ام اس جدید عاشقانه دی 94



کاش می شد نور چشمان تو را،جانشین تابش مهتاب کرد . . .

∘◦ اس ام اس  های عاشقانه ◦∘

از شب پرسیدم برای عزیزترین چی بنویسم ؟
گفت بنویس بی تو فردایی ندارم . . .
∘◦ اسمس عاشقانه ◦∘

زیباترین منحنی دنیا لبخند یه دوسته که بی صدا بهت میگه بیادتم بی وفا .


∘◦ اس عاشقانه ◦∘

کلاغها گرچه سیاهندو آوازشان خوش نیست، اما آنقدر باوفایند که شاخه های خشک درختان را در فصل سرد زمستان تنها نمی گذارند

∘◦ اس ام اس عاشقانه ◦∘

تو را در قلب شعرم میگذارم، بنام عشق آن را می نگارم، تمام حرف من در شعر این بود، تو را تا بی نهایت دوست دارم

∘◦ پیامک جدید عاشقانه ◦∘

در این زمانه گرگها هم افسردگی مفرط گرفتند، به جای اینکه گوسفند بدزدند به نی چوپان گوش میدهندو گریه میکنند

∘◦ جدیدترین پیامک عاشقانه ◦∘

معلممون به خط فاصله میگفت خط تیره، اون میدونست فاصله ها چه به روز آدمها میارن!

∘◦ اس ام اس عاشقانه جدید ۹۴ ◦∘

با آن نگاه نازنینت حس دوباره بودن را به من بخشیدی! کاش در کنارم میبودی همیشه! هرثانیه و هر لحظه دلتنگ نگاهت هست

∘◦ جدیدترین اس عاشقانه ◦∘

ببین این اسمش دله ! اگه قرار بود بفهمه فاصله یعنی چی ، اگه قرار بود بفهمه که نمیشه ، میشد مغز ، دل دیگه ، نمیفهمه !

∘◦ اس عاشقانه ۹۴ ◦∘

شد کوچه به کوچه جستجو ، عاشق او / شد با شب و گریه روبرو ، عاشق او / پایان حکایتم شنیدن دارد / من عاشق او بودم و او عاشق او .

∘◦ مسیج عاشقانه ◦∘

با هر نگاه تو تقویم قلبم ورق میخوره ، کاش هرگز به تعطیلی نرسه !