سری جدید اس ام اس عاشقانه



نازنینا گر طبیبی بنده بیمار توام / با دلی پر آرزو مشتاق دیدار توام
گر بگویی جای پایت روی چشمان من است / چشمها سهل است ، من با جان خریدار توام

∘◦ اس ام اس  های عاشقانه ◦∘

باز باران ، بی ترانه ، گریه های بی بهانه ، میخورد بر سقف قلبم ، یادم آرد روی ماهت ، باورت شاید نباشد ، که دلم تنگ است برایت
∘◦ اسمس عاشقانه ◦∘

پس از مرکم تو ای زیبا نکارم ،بیابا جمع یاران برمزارم ،سرت خم کن بزن یک بوسه برخاک،که من درزیرخاک چشم انتظارم:'(


∘◦ اس عاشقانه ◦∘

من و مهتاب وشب و هوای عالی ، عزیزم جای تو خالی ، عطرگل پر شده باز تو این حوالی ، من به یاد تو خوشم تو در چه حالی .

∘◦ اس ام اس عاشقانه ◦∘

تقدیم به تو که نمی دانم در خاطرت می مانم یا برایت خاطره می شوم

دوستت دارم نه بخاطر آنکه دوستم بداری،به خاطر آنکه لایق دوست داشتنی.

∘◦ پیامک جدید عاشقانه ◦∘

تنهاداروی که ۲ خاصیت داره چشمهای قشنگ توست که هم آرومم میکنه هم داغون؟

∘◦ جدیدترین اس عاشقانه ◦∘

واسه مشق شبت ۱۰۰ بار بنویس اونی که یادش نمی کنی به یادته.

∘◦ اس ام اس عاشقانه جدید ۹۴ ◦∘

آنکه چشمان تو را اینهمه زیبا میکرد، کاش از روز ازل فکر دل ما میکرد، یا نمیداد به تو اینهمه زیبایی، یا مرا در غم عشق تو شکیبا میکرد

∘◦ جدیدترین اس عاشقانه ◦∘

نه شاعرم تا بتونم واسه نگاهت غزل بگم

نه قادرم تا بتونم واسه چشات قصه بگم

فقط اینو خوب میدونم تا زنده ام تا جون دارم دوست دارم

∘◦ اس عاشقانه ۹۴ ◦∘

اگر باشی محبت روزگاری تازه خواهد یافت / زمین در گردشش با تو مداری تازه خواهد یافت

 دل من نیز با تو بعد از آن پاییز طولانی / دوباره چون گذشته نوبهاری تازه خواهد یافت .


هوا خوب و بدش فرقی نداره ، به هوای تو نفس میکشم هنوز !